Пн-Нд 10:00-19:00

Phone down
close
Позвонить по номеру:
График работы:
Пн-Нд 10:00-19:00
City
Київ
Київ Одеса Хмельницький
Мова
UA
UA RU
favorite 0
Закладки
0
cart cart cart
Кошик
exit
Корзина
У кошику порожньо!
Каталог меблів

Відповіді на типові запитання

Тут ви можете знайти відповіді на питання, які найчастіше задають наші покупці. Якщо потрібного вам відповіді не виявиться, ви завжди можете задати питання консультанту нашого гіпермаркету.
Вибір товару, оформлення замовлення і оплата
Де я можу отримати більш детальну інформацію про товар?

Детальну консультацію з будь-якого товару, умови продажу, доставки, складання або оплати ви можете отримати, обратішісь в єдину інформаційну службу MARGO по телефону (044) 364 96 63.

Чи можна замовити цей предмет меблів в інший тканини / іншому кольорі?

Якщо виготовлення під замовлення можливо, інформація про це зазначена в описі товару перед перерахуванням технічних параметрів. Подивитися зразки тканин, розрахувати вартість меблів і отримати інформацію про терміни її виготовлення, а також оформити індивідуальне замовлення можна в роздрібних гіпермаркетах MARGO, Ви також можете уточнити цю інформацію, зателефонувавши в єдину інформаційну службу MARGO по телефону (044) 364 96 63.

Чи можна замовити меблі за індивідуальними розмірами?

Змінити розміри меблів, зробивши її ширше, вже або нижче, як правило, неможливо. Розміри більшості предметів - стандартні, все їх варіанти вказані в описі товару. Якщо параметри меблів можна регулювати, дана інформацію можна отримати у пункті консультанта Гіпермаркету меблів MARGO.

Коли будуть знижки на цікаве для мене товар?

Щоб завжди бути в курсі актуальних знижок і отримувати вигідні пропозиції, ви можете підписатися на нашу e-mail розсилку (для цього введіть в поле в правому нижньому куті будь-якої сторінки сайту адресу вашої електронної пошти та натисніть кнопку «Підписатися») і смс-розсилку.

Чому змінилася ціна товару?

На жаль, ми не можемо відповісти на це питання, тому що інформація про цінову політику компанії є комерційною таємницею.

Чи укомплектована ліжко матрацом / підставою?

Ліжка не комплектується матрацами. Підібрати відповідний матрац до ліжка ви можете в розділі Матраци. Підстави до ліжок, нерідко поставляються в комплекті, інформація про це зазначена в описі ліжка. У тому випадку, якщо ліжко не укомплектована підставою, підібрати підходяще підстава ви можете в розділі Підстави. Більш детальну інформацію можна дізнатися у менеджера з продажу.

Що значить «Товар доступний під замовлення в гіпермаркетах»?

Це означає, що оформити замовлення на цей товар в даний момент можна тільки в роздрібному гіпермаркеті. Термін очікування замовлення в цьому випадку можна уточнити також в роздрібному магазині, особисто або по телефону. Адреси та телефони гіпермаркетів можна знайти в розділі Адреси магазинів.

Доставка та збирання, гарантія та повернення товару
Як змінити адресу доставки, якщо я вже оформив замовлення?

Зателефонувати в Гіпермаркет меблів MARGO тел / факс 044 364 96 63 та узгодити цю інформацію.

P.S. Інформація повинна надійти не пізніше 15:00. на передодні дня доставки. В іншому випадку покупець несе витрати по вторинної доставці.

Як вчинити, якщо я не зможу бути вдома в момент доставки?

Зателефонувати в Гіпермаркет меблів MARGO тел / факс 044 364 96 63 та узгодити цю інформацію.

P.S. Інформація повинна надійти не пізніше 15:00. на передодні дня доставки. В іншому випадку покупець несе витрати по вторинної доставці.

Скільки коштує підйом меблів на поверх?

Цю інформацію ви можете знайти у відповідному розділі сайту.

Кар'єра в MARGO
Який робочий день передбачений в магазинах, в офісі? Хто складає графік?

У всіх магазинах нашої мережі передбачений восьмигодинний робочий день і п'ятиденний робочий тиждень. Офіс працює з понеділка по п'ятницю, державні свята є вихідними днями. Графік роботи персоналу торгового залу складається на квартал з фіксованими вихідними для кожного співробітника. При складанні графіка виходів ми враховуємо побажання кожного співробітника.

Чи є можливість кар'єрного росту в магазині?

У будь-якому підрозділі MARGO є можливість просування по кар'єрних сходах. На даний момент більше половини керівників відділів нашої компанії починали свою кар'єру на більш низьких посадах і виросли всередині компанії. Значна частина наших співробітників працює в MARGO з моменту відкриття першого магазину. На вакантні посади керівників, кураторів нових напрямків, які керують магазинами ми в першу чергу розглядаємо співробітників компанії.

Чи проводите ви корпоративні заходи для співробітників?

Щороку в компанії проводяться корпоративні заходи, найпомітніше з яких - святкування Нового року. За результатами року відзначилися співробітники отримують призи та заохочення.

Чи проводить компанія навчання для своїх співробітників?

Ми приділяємо особливу увагу розвитку співробітників. Ми проводимо навчання на етапі адаптації співробітників і надалі для підвищення кваліфікації. Для успішного навчання ми підготували методичні матеріали, які містять всю необхідну для роботи інформацію. В нашій базі є як внутрішнє навчання з техніки продажів, стандартам обслуговування клієнтів, роботі в програмі 1С, так і тренінги за асортиментом від наших постачальників - меблевих фабрик.

Чи проводиться якась стажування при прийомі на роботу? Чи знижується зарплата на період стажування?

Стажування проходить протягом місяця, за цей період співробітник отримує виплату в розмірі ставки з першого робочого дня. Зміна роботи - це стрес для будь-якої людини. У MARGO ми прагнемо зробити процес адаптації комфортним для нового співробітника.

Новачка в перший день роботи чекає Наставник - компетентний колега готовий поділитися знаннями і досвідом.

Чи є в компанії знижки для співробітників?

Так, співробітники пропрацювали більше року можуть придбати товар зі знижкою для співробітників.

Чи можу я потрапити до вас на роботу без досвіду роботи і трудової книжки?

На етапі співбесіди ми робимо акцент не тільки на досвід, а й на здатність до навчання, бажання розвиватися і цілеспрямованість. 49% працюючих в MARGO фахівців відділів продажів не мали раніше досвіду роботи з меблями, але це не завадило їм досягти високих результатів.

Чи існує в компанії дрес-код?

Співробітників торгового центру компанія обеспечівет коропоратівной формою. Одяг співробітників офісу суворо не регламентується, але має кілька обмежень: наприклад заборонена одяг спортивного або пляжного стілея. Також, чистота і охайність є обов'язковою вимогою до зовнішнього вигляду будь-якого співробітника.