UA-44920433-2
Мережа меблевих гіпермаркетів «MARGO», що володіє трьома найбільшими супермаркетами меблів, світла і декору в Україні, прийняла рішення зрушити вектор розвитку в одеському регіоні і змінити концепцію розвитку на півдні країни.
Подібна стратегія обумовлена, перш за все, активною динамікою розвитку бізнесу і, як наслідок, загостренням конкурентної боротьби на товари українського виробництва. У зв'язку з цим, на регіональних ринках буде віддано перевагу розвитку менших монобрендових батькових галерей в складі загальної мережі. Зосередившись на власному імпорті на правах ексклюзивних поставок на територію України, галереї мережі будуть пропонувати клієнтам трендові дизайнерські рішення в певній стилістиці, супроводжуючи меблювання консультаціями щодо колористики, правил зонування і декорування житлового та нежитлового простору.
«Відкриття ряду мережевих точок продажів в центрі міста Одеса і в наближених регіонах, дозволить нам бути ближче до Клієнтів, надавати ретельне обслуговування, бути більш гнучкими в задоволенні попиту на проектний дизайн та індивідуальний підхід, а також витримувати преміальний сервіс в галереях мережі гіпермакетів меблів« MARGO », - коментує стратегічне рішення керівник мережі Гаршин К.М.
Стратегія переформатування площі гіпермаркетів і локаційної структури мережі, як зовнішньої, так і внутрішньої, являє собою ретельно вибудувану модель створення, розвитку і зміни брендіруемих секцій. Її результатом стане зростання ефективності бізнесу і зміцнення позицій підприємства в конкурентній регіональному середовищі.
«На сьогодні мережа гіпермаркетів меблів« MARGO »вже не вміщає свої амбіції і можливості в 11 000 м2, тому стратегія розширення та створення локальних стилістичних представництв, стала більш привабливою для зростаючої компанії на Півдні України», - коментує керівник відділу маркетингу і реклами Вербицька Є. А.
«Мережа гіпермаркетів меблів« MARGO »продовжить виконувати вже взяті на себе зобов'язання з постачання меблів перед покупцями міста, і в недалекому майбутньому вже відкриє кілька галерей нового формату в різних районах Одеси», - коментує директор по роздробі Єрмак Т.А.
Таким чином, одесити вже скоро зможуть повноцінно оцінити весь масштаб переформатування мережі гіпермаркетів меблів «MARGO» в їх регіоні, і відчути вигідні переваги нового формату. Така стратегія є важливим кроком створення фундаменту для подальшого розвитку мережі на інших регіональних ринках.
Теги: Одеса
Мы всегда работаем над улучшением качества своих услуг и поэтому нам вжно ваше мнение.
Ответьте на несколько простых вопросов и помогите нам стать лучше!
Ваша заявка отримана.
Ми роздивимось її і св'яжемось з Вами
у найближчий час.